FRITIDSPARKER, LEKELAND OG BADELAND
Fritidsparker, lekeland og badeland er opplagte steder å bruke ServiceCall

Spesielt i fritidsparksrestauranter og kafeer, vil det være en stor glede og fordel for gjester og ansatte å bruke ServiceCall. Siden disse stedene vanligvis er presset på kjøkken og servicepersonell rundt måltidstiderne.

Selv om gjestene sjelden forlater slike steder på grunn av lange køer, kan du med fordel gjøre ventetiden så behagelig som mulig.

Med ServiceCall kan gjestene vente på mat ved bordet med resten av familien. Det kan både skape en mulighet for å kjøpe mere å drikke, men skaper også fred for familier med barn, noe som bidrar til å gi gjestene en god og bedre opplevelse. En opplevelse som gjør dem veldig glade for å komme igjen.

På samme måte kan ServiceCall brukes i mange forskjellige situasjoner. Ofte trenger kjøkkenet å kalle servicepersonell, og med et personkall trenger de ikke lenger å gå inn i restauranten for å finne den aktuelle personen.

Kort sagt: arbeidsflyten og kommunikasjon med og mellom ansatte kan gjøres effektivt og enkelt.

Lekeplasser og badeplasser er også perfekte for ServiceCall. Mange lekeplasser og badeland har en kafé med mat, men hvor det er mange barn sammen, er det også liv og lykkelige dager.

Støynivået er ofte så høyt, og området er så stort at det er umulig å komme i kontakt med store eller små gjester. Her kommer ServiceCall til sin rett og gjør det lettere å betjene for gjestene og mer effektivt for personalet å kommunisere med gjestene. Ved kødannelser for tilgang til garderobeskap kan ServiceCall løse alle utfordringer slik at både ansatte har full kontroll og kunder føler seg ivaretatt.

ServiceCall kan også brukes til kommunikasjon blant ansatte og vil øke effektiviteten.

ddggf
Fritidsparker-legelande-og-badelande
Welcome-Table
fdgdfgjj
hgjhgjgg
Street-food-300x188
ergerghhh
sdfsdfsdggg
garder