FERGER OG CRUISESKIP

Service for gjester ombord

Hvorfor ServiceCall for ferger og cruiseskip?

Passasjerskip har ofte de samme utfordringene; Mange mennesker må ekspederes eller spise mat på kort tid.

Dette er utfordrende for personalet å håndtere, siden det er mange forskjellige potensielt stressende situasjoner, for eksempel når folk venter på bord i restauranten eller står i kø på skipets kafeteria eller cafe

Med ServiceCall for ferger og cruiseskip, kan du unngå mye stress og forvirring for både gjester og ansatte.

ServiceCall gir riktig ventetid og kundestrøm som er til stor fordel for både skip, personale og gjester.

Mange andre steder på skipet, kan ServiceCall også brukes til å forbedre flyten. For eksempel på casino på et cruiseskip hvor alle bordene er opptatte

Her kan du utlevere en pager til gjesten, som nå kan vente i baren på ledig plass på et av casino bordene.

Tilsvarende kan det være ventetider for andre tjenester som spa-behandlinger, minigolf eller sportsaktiviteter. Her kan et brikkesystem med fordel også skape en mer effektiv og komfortabel ventesituasjon for gjester og ansatte.

I tillegg til ServiceCall for ferger og cruiseskip, kan mange passasjerskip også bruke en ServiceCall i restaurantene som har bordtjeneste.

ServiceCall til kelner og servitør er effektivt som et servicekall til personalet i mange andre deler av skipet. Dette gir større fleksibilitet og frihet for ansatte som ikke lenger trenger å være på samme sted hele tiden.

Kort sagt, ServiceCall for ferger og cruiseskip kan brukes til mange steder på alle størrelser av passasjerskip..

ddggf
færger-300x200
fdgdfgjj
deck-view
Street-food-300x188
ergerghhh
sdfsdfsdggg
garder