Hvorfor ServiceCall for hoteller?
Administrasjon av et hotell i dagens travle miljø kan være en hektisk og kompleks oppgave!
Det kan være store selskaper og konferanser som skal administreres, mens det er gjester i resepsjonen, restauranten og ulike møterom. Kanskje selv i store områder.
De må selvfølgelig alle ha en god service, da det er avgjørende for gjestenes tilfredshet og ønske om å komme tilbake til hotellet en annen gang.
En bedre og mer konsekvent kommunikasjon mellom kjøkken og servitør eller mellom mottak / servicepersonale og møterom vil automatisk gi dine ansatte mer tid, redusere stress og øke effektiviteten.
Tid som kan brukes på andre ting eller holde fokus på gjestene.
En bedre og mer fleksibel arbeidsflyt for servitøren med færre turer frem og tilbake, er fordel for alle!
Med ServiceCall kan du sikre en bedre og mer effektiv tjeneste for mange gjester i store områder.
ServiceCall vil lette arbeidsflyten for mange av dine ansatte. Og du vil oppnå bedre og mer målrettet samarbeid mellom de ansatte, gjennom kollektive meldinger til en større stab.
ServiceCall kan installeres mange steder på hotellet; på kjøkkenet, i resepsjonen, i møterommene, eller til og med hos servicepersonene, som dermed kan kalles på raskt og enkelt. God tilfredshet for alle!