VAREHANDEL

Unngå kø og ventetid.

Hvorfor ServiceCall for detaljhandel?

Ventende situasjoner for både ansatte og kunder er ofte tapt (og frustrerende) tid!

Med ServiceCall kan du redusere kundens frustrasjon over den unødvendige ventetiden. Ventetiden føles mer behagelig for kunden når de ikke lenger er tvunget til å stå ved en kasse og vente på personale skal returnere!

I travle butikker er kommunikasjon mellom ansatte og kunder viktig, da kunden ellers lett kan føle seg glemt eller oversett. Butikkens servicenivå støttes ideelt med ServiceCall som sikrer mer effektivitet og et høyere servicenivå. Spesielt på steder hvor ansatte kan spres over et større område.

Det er mange situasjoner hvor et kallesystem gir god mening:

  • Prøv rom hvor kundene kan ringe til ansatte.

  • Klikk og collect, hvor varene som er bestillt først skal finnes på lager.

  • I alle butikker hvor du venter på en rådgiver eller tjeneste, kan du få kundene til å handle mens de venter.

  • På bilforhandleren kan du la kundene besøke ditt showroom mens de venter på at bilen skal ferdigstilt i verkstedet

  • På byggmarkedet kan du installere ringeknapper i avdelingen som ikke er konstant bemannet, og kunden kan ringe for service.

  • I butikker kan du installere samtale knapper på hyller eller i produktseksjoner, slik at kunden ikke trenger å løpe rundt for å finne ansatte.

  • I avdeling for sagbruk / tresnitt i byggemarkedet der folk må vente på å få tresnittet sitt, kan de i stedet vente mens de handler og kan ringes med en kundepager.

Fordelen med ServiceCall er at det fjerner lange køer. Køer som kan skremme vekk nye kunder.

Med ServiceCall kan man derfor øke både øke salget og kundeloyaliteten.

Med ServiceCall reduseres stress og frustrasjon hos ansatte, og gir kundene en bedre handleopplevelse.

Med ServiceCall kan du ofte løse mange frustrerende ventesituasjoner. Både for ansatte og kunder. Som til slutt gir større ansatt og kunder tilfredse!

ddggf
Design-Story-300x152
fdgdfgjj
ergerghhh
sdfsdfsdggg
garder