BILFORHANDLERE OG VERKSTEDER

ServiceCall for bilforhandlere og verksteder

Å selge en bil i dagens konkurransedyktige marked kan være vanskelig. Det er derfor viktig at kundeservicen er topp og at du gir kunden en god følelse av at han / hun er viktig.

Men i mange utstillingslokaler og workshops er det ikke mulig (eller nødvendigt) med full bemannet kundeservice / mottak. Ingen firma ønsker bortkastet tid for ansatte, men samtidig vil du heller ikke miste muligheten til å møte kunden akkurat når han kommer inn eller trenger service.

Det verste som kan skje i butikken, er at kunden forlater butikken før han / hun har blitt møtt eller blitt hjulpet

På verkstedet vil du heller ikke ha kunder som er misfornøyde med å vente unødvendig, men kan med fordel la kunden vente i utstillingslokaler der nye biler lokker for nye kjøp.

Hos SmartSystems har vi mange verktøyer som kan spare både tid og øke service og kundeservice i utstillingslokaler og workshops.

Service som gjør at du kjøper bilen eller kommer tilbake for å få reparert bilen din;

  • Oppkallingsknapp som kan installeres hvor som helst som er ubemannet. Dette gjør at kunden kan ringe servicepersonell når de trenger hjelp.

  • ServiceCall som gjør at kunden har frihet til å vente på f.eks. showroom, eller gir friheten til å vente ute.

  • ServiceCall som informerer kunden om ventetid eller å gå til en bestemt port for å hente bilen.

  • Døralarm som informerer personalet når kundene går inn i døren. Dermed trenger du ikke å bemande alle rom til enhver tid.

Ingen liker å vente. Verken når det kommer til en så viktig ting som en bil.

SmartSystems leverer ServiceCall som gjør det mulig for bilforhandlere og verksteder å gi kundene optimal service og erfaring, og samtidig gi de ansatte en mye bedre og effektiv kommunikasjon med kundene.

ddggf
bilbranche_4
fdgdfgjj
ergerghhh